Warszawskie firmy promujące modę
- 133 Views
- Lipiec 22, 2014
- By admin
- in Reklama / Poligrafia
- Komentowanie nie jest możliwe
- Edit
Obecnie żyjemy w czasach, w których wszędzie obecny jest Internet. Można także śmiało stwierdzić, że jego chwilowy brak sparaliżowałby funkcjonowanie społeczeństwa. Jednakże sieć jest najlepszym sposobem reklamy różnego rodzaju produktów, w tym mody. Mówiąc o modzie należy przede wszystkim zwrócić uwagę, że obecnie na rynku można sobie kupić jaką się chce odzież, buty czy biżuterię. Można wybierać w materiałach, kolorach, cenach i markach. Rzeczywistość zmieniła się o sto osiemdziesiąt stopni.
Na półkach mamy produkty do koloru, do wyboru. Jednak ze względu na tak dużą możliwość wyboru w produktach, trzeba odpowiednio zareklamować określoną markę, by przyciągnąć klientów. Takie też zadanie spełnia Showroom. Jest to warszawska firma umieszczona w samym centrum miasta, której podstawowym zadaniem jest przede wszystkim zareklamowanie i w odpowiedni sposób wypromowanie określonej marki. Chodzi tutaj zarówno o już znanych producentów mody, którzy chcą zareklamować swoją nową kolekcją, jak również o młode talenty zaczynające swą przygodę z modą i chcące zaistnieć na rynku.
Jak sama nazwa wskazuje showroom jest pokojem pokazów, gdzie prezentowane są prace określonych projektantów czy domów mody, skąd mogą one zostać wypożyczone na przykład na potrzeby sesji magazynowych. Jednakże odpowiednie wyreklamowanie marki potrzebuje pewnych technik reklamy. Jedną z nich jest Fashion marketing. Polega on takich działaniach marketingowych przedsiębiorstwa, które dadzą projektantowi możliwość rozwoju nie tylko artystycznego ale także zawodowego. Omawiane działania dążą do tego, by prace określonej osoby zostały sprzedane jak największej liczbie osób. Innym działaniem tej warszawskiej firmy jest lokowanie wyrobów na stronie internetowej http://www.tweed.pl, dzięki czemu o producentach staje się coraz głośniej, zabieg taki nosi miano Pr produktowy.
Podstawowym celem działania firmy jest uatrakcyjnienie produktów projektantów czy domów mody w taki sposób, by zostały zakupione przez jak największą liczbę klientów.
Źródło: www.tweed.pl/showroom-tweed-o-nas