Już po raz czwarty Grupa TOP zorganizowała ogólnopolską kampanię Dni Otwartych Markiz. Tym razem w kampanii szczególny nacisk położono na treści video, docierając do grupy docelowej akcji za pomocą serwisów Facebook i YouTube.

Kampania została zorganizowana w jedenastu salonach w całej Polsce, angażując ponad siedemdziesiąt osób zaangażowanych w obsługę klientów podczas dwóch dni kwietnia. Dla przedsiębiorstw Grupy TOP to właśnie te szczególne dni w roku oznaczają szczyt sprzedaży, który w niektórych firmach sięgnął nawet ponad 30% obrotów z całego poprzedniego roku!

Aby zaprosić klientów do salonów przygotowano ponad 500 wariantów reklam w serwisie Facebook. Po przeanalizowaniu skuteczności komunikatów ostatecznie kampanię prowadzono za pomocą 134 mocno sprofilowanych grafik i filmów. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu udało się osiągnąć założony cel: dotrzeć do ponad miliona ludzi o ponadprzeciętnych dochodach, wyświetlając blisko sześć milionów odsłon reklam. Kampania była wspierana produkcjami video, które w serwisie Youtube miały blisko czterysta tysięcy odsłon. Ponad pięćdziesiąt tysięcy ludzi zapoznało się ze szczegółami akcji na stronie internetowej.

Marketing video to jeden z priorytetów naszej działalności w tym roku. Zauważamy, że klienci chętnie sięgają po ten sposób zapoznania się z naszymi produktami. Jednocześnie wiemy, że przygotowanie materiałów video jest nie tylko kosztowne, ale również czasochłonne. Dzięki temu, że w spółce Grupa TOP dzielimy koszty między kilkanaście firm wszyscy korzystamy z profesjonalnego marketingu przy znacznie mniejszym zaangażowaniu środków.

Podczas akcji sprzedano rekordową ilość pergoli. W porównaniu z poprzednim rokiem znacznie wzrosła średnia kwota zamówienia klienta i marża na produktach. Oczywiście powodem takiego stanu rzeczy jest nie tylko skuteczna komunikacja, lecz również piękna pogoda, dobra koniunktura i baza klientów, która w zeszłym roku wstrzymała się z inwestycjami.

Firmy Grupy TOP specjalizują się w dostarczaniu osłon tarasowych dlatego akcja ma szczególne znaczenie. Planowanie kolejnej edycji już się rozpoczęło!