Nie od dziś wiadomo, iż Grupa TOP jest niezwykłym zrzeszeniem firm stawiających na intensywny i nieustanny rozwój, a także nowoczesne modele zarządzania. Wśród ekspertów grupy, znajdują się osoby stale motywujące się wzajemnie do działania, czego najlepszym przykładem jest firma Jarys.

Kojarzycie metamorfozę jaką olsztyńska firma przeszła od momentu dołączenia do Grupy TOP? Niedawno opisywaliśmy to na naszym blogu, a już teraz możemy zaprezentować wam kolejne efekty ich działań, gdyż Marcin Osowiecki oraz jego współpracownicy nie poprzestali na tych zmianach i poszli kilka kroków dalej. Rok 2015, kiedy firma wchodziła w poczet członków grupy, Jarys witał jeszcze ze starym biurem, jednak już rok później, zmiany były widoczne gołym okiem. Podczas kolejnych przemian, firma zdecydowała się nawet na stworzenie wejście do biura przez pergolę Camargue z obrotowym dachem o powierzchni ponad 22m2! Wszystko doskonale widoczne jest w naszej mini galerii zdjęć – przyznacie, że efekt końcowy robi wrażenie?

Oddajmy głos Marcinowi Osowieckiemu, który na początku roku tak wspominał przemiany w firmie Jarys:

Nasza firma działa na rynku osłonowym od 1994 roku i od początku swojej działalności stała się jednym z liderów branży osłonowej w regionie. Systemy zacienienia tarasu oferowane przez nas wprowadzone zostały w roku 2000 i skupiały się jedynie na sprzedaży markiz polskiego producenta w ilościach ok 60-100 markiz w roku. Na początku 2016 roku otrzymaliśmy zaproszenie do udziału w akcji „Dni Otwartych Markiz 2016”, które chętnie przyjęliśmy, jedynie z zamiarem zwiększenia sprzedaży markiz naszego dotychczasowego dostawcy. Udział w akcji był okazją do spotkania w Łodzi wszystkich uczestników wydarzenia, zarówno producentów jak i dystrybutorów systemów tarasowych. 

Dzień tego spotkania określiłbym jako przełomowy dla rozwoju naszej firmy. Dowiedzieliśmy się między innymi o systemach pergoli firmy RENSON i DRAGON oraz markiz firmy MARKILUX. Informacje te otworzyły nam oczy, jak wielu klientów odprawialiśmy z kwitkiem nie posiadając tych produktów w swojej ofercie.  Tego właśnie dnia przy bardzo luźnych rozmowach jako członek grupy otrzymałem warunki handlowe, których zapewne nie otrzymałbym działając indywidualnie. Dodatkowym atutem dołączenia do grupy jest „know how” nabyte podczas rozmów z innymi uczestnikami akcji, luźna rozmowa na tematy montaży oraz technik sprzedażowych jest wręcz bezcenna, a do tego uzyskiwana w przemiłej atmosferze.
Po spotkaniu w Łodzi, zainspirowani przed nowymi produktami zaczęliśmy działać. Pierwszym krokiem było zamówienie pergoli Camarque oraz Toscane firmy RENSON jak również przekrojów kaset markiz firmy Markilux i Dragon. Ponieważ budynek wynajmowany przez nas nie należał do urokliwych a elewacja nie widziała remontu od ok 50 lat postanowiliśmy zamontować na niej konstrukcję stalową pod nadruk ogromnego baneru na siatce mesh z pięknym pejzażem. Na tle tego pięknego widoku postawiliśmy pergole: Camarque i Toscane a pod nimi zorganizowaliśmy całą akcję. Podczas Dni Otwartych Markiz 2016 akcji odwiedziło nas ok 200 osób a sprzedaż markiz oraz innych systemów przyniosła bardzo satysfakcjonujące wyniki przez cały rok. 

Firma Jarys na akcję DOM w 2016 zrobiła wejście do biura przez pergolę i odświeżyła całe otoczenie budynku, a kilka miesięcy temu, stworzyła jeden z najpiękniejszych salonów w Polsce. Zachęcamy do przyjrzenia się sposobowi prezentacji osłon wewnętrznych, gdyż wspomniany wyżej show room zdecydowanie przyciąga wzrok, będąc TOPową i niezwykle kreatywną realizacją.
Nie możemy się doczekać, co takiego Jarys wymyśli na Dni Otwartych Markiz w 2018 roku. Także jesteście ciekawi?

Więcej informacji na stronach www.jarys.com.pl oraz www.markizy-jarys.com.pl.