Luty zapowiada się bardzo pracowicie dla członków Grupy TOP.  Pełni energii do wspólnego działania zaplanowaliśmy na ten miesiąc wiele wydarzeń. Trwają przygotowania do akcji Dni Otwartych Markiz, do grupy dołączają nowe firmy, zaplanowana jest również współna wizyta we Włoszech…

W pierwszych dniach miesiąca firmy z porozumienia Grupy TOP spotykają się „wirtualnie”, aby za pomocą telekonferencji podzielić się bieżącymi informacjami. Ważny dla nas jest regularny kontakt, podtrzymanie relacji i przejrzystość działań. Ponieważ rozmieszczeni jesteśmy po całej Polsce najłatwiej użyć nam do tego nowych technologii. Oprócz grupy dyskusyjnej doskonałym narzędziem  jest telekonferencja.

Podczas najbliższego spotkania omawiane będą tematy wspólnej identyfikacji wizualnej, kolejnego spotkania szkoleniowego w Łodzi, przedstawione rozliczenie finansów grupy oraz działania w ramach kampanii Dni Otwartych Markiz. Uczestnicy konferencji zapewne opowiedzą o swoich bieżących działaniach i jak zwykle zainspirują innych do wysiłku i własnego rozwoju 🙂 Zadecydujemy o sposobie wydatkowania środków ze wspólnego budżetu marketingowego.

Kolejna okazja do wspólnego spotkania nadarzy się w drugiej połowie lutego, kiedy firmy spotkają się w okolicach Łodzi aby wspólnie doskonalić techniki sprzedaży produktów „z górnej półki” czyli „TOP”. Spotkanie jest także okazją do zapoznania uczestników ze szczegółami działań w ramach wiosennej kampanii Dni Otwartych Markiz. Udział w spotkaniu potwierdzili już przedstawiciele firm Hella, Dragon, Markilux oraz Renson. Będzie to doskonała okazja do zapoznania się nie tylko z nowościami w ofercie dostawców, ale przede wszystkim do podtrzymania osobistych kontaktów i poszerzania wiedzy sprzedażowej. Podczas ubiegłorocznego spotkania firm w Łodzi doszło do wielu ciekawych dyskusji. Mając w jednym miejscu najbardziej aktywne firmy w branży ustalaliśmy jednolite nazewnictwo dla nowych systemów pergoli, dzieliliśmy się wypracowanymi technikami montażu. Ubiegłoroczne spotkanie było bardzo owocne i pomogło scementować grupę. Wiemy, że w tym roku energia do wspólnego działania jest jeszcze większa.

Niewątpliwą atrakcję dla członków Grupy TOP zapewnia firma HELLA. Aby lepiej poznać innowacyjne rozwiązania jednego z dostawców podczas akcji Dni Otwartych Markiz z końcem miesiąca wybieramy się do Włoskiej fabryki koncernu. Jesteśmy przekonani, iż wrócimy bogaci o nowe doświadczenia i wiedzę, a to jest główny cel naszej Grupy.

Nowe wzorniki, ekspozycje, czas na remonty i odświeżenia. Luty to najlepszy czas aby przygotować się do nowego sezonu. Wspólne spotkania dodają nam do tego energii. Zeszłoroczne wyniki w pełni uzasadniają kierunek działań, a włożona na początku sezonu praca procentuje przez cały rok.

Na zdjęciu na górze członkowie Grupy TOP podczas ubiegłorocznego spotkania w Łodzi, przed akcją Dni Otwartych Markiz 2016.