W najnowszym magazynie branżowym RBT Rolety – Bramy – Techniki osłonowe pojawił się artykuł ekspercki Tomasza Grzegorza, jednego z pomysłodawców Grupy TOP, na temat obranej strategii rynkowej – „centrum kompetencji”.

Ideą tej strategii jest utworzenie silnego podmiotu w regionie, cechującego się rozpoznawalną marką, opartego na partnerskich relacjach z innymi podmiotami w łańcuchu dostaw. W strategii “centrum kompetencji” najważniejsze są: wiedza i budowanie relacji. Umiejętność wymiany ich wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa są pochodną umiejętności przywódczych jego liderów. Aby centrum kompetencji mogło prawidłowo funkcjonować, potrzebny jest również kapitał finansowy i świadomie kształtowana kultura organizacji.

Więcej o znaczeniu marki, wiedzy, relacji, przywództwa, dywersyfikacji, koopetycji, kapitału i doskonalenia projektów oraz procesów, przeczytacie w najnowszym numerze magazynu. Zapraszamy do lektury!

Źródło: RBT Magazyn 3/2017